2011-08-04
 10:27:44

Moi...

Gammal bild :)



Jag heter Sofie
Jag är för tillfället väldigt glömsk :(
Jag är duktig på att tänka för mycket...
Jag tycker inte om sill, blodpudding, mitt hår just nu o mycket annat...
Jag är jättedålig på att få tummen ur röven o göra det jag ska direkt...
Jag läser tidningar
Jag gillar kameror
Jag sjunger bara när jag är ensam
Jag älskar mina barn o Daniel
Jag önskar att tjejernas 3-årstrots kunde gå över snart!
Jag är inte speciellt bra på att spara...
Jag pratar dalmål :)
Jag tycker om att fota, kolla på film, vara med familjen så klart, att sova o en massa annat!
Jag är beroende av facebook tror jag haha
Jag har på mig linne o jeans
Jag dricker mängder av mjölk, sååå gott!! :)
Jag lyssnar på tv-ljud just nu... och tjejerna när dom pratar o sjunger :P
Jag blir arg när jag blir stressad, eller när gamlingar kör i 30km/h på 70-väg...
Jag är rädd för att aldrig nå mitt mål.
Jag kan inte förstå varför det är så dåligt väder hela tiden nu... solen kan aldrig lysa en hel dag, skurar jämt :(
Jag är pinsamt dålig på att slappna av bland mycket folk... jättejobbigt!
Jag är uppväxt i skithålan Ludvika
Jag har nyss fått kontakt med 2 av mina 7 halvsyskon :) jättekul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: