2011-08-09
 23:14:25

Damträff imorron :)



Imorron ska jag träffa milla o lotta :)
Det ska bli kul o se Lottas mage nu, hon har visst fått bra stor mage så en del tror hon ska ha när som helst :P Fast det är väl bara 10 veckor kvar nu så det kanske inte är så konstigt :P Lite fränt är det iaf!

Men då (imorron) ska vi väl gå runt på stan o kika lite tror jag :)
Få se om malle också hänger med... det hade ju varit kul om vi kunde ses allihop den här gången :P

Jag har fotat lite nu på kvällskvisten, men flera av bilderna som jag blev nöjd med i kameran ser förjäkliga ut nu när jag la in dom på datorn *suck* så jag får väl göra om dom en annan dag då!



En av dom få jag blev rätt så nöjd med :)

© Soffiloffis




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: