2011-12-05
 18:34:32

Babbel...



Våra trötta små tjejer har nyss fått gå in o sova så dom orkar upp till dagis imorron :)  Pontus ligger här bredvid oss i resesängen o håller på o somnar, vi lyfter in honom i sin riktiga säng sen när han vaknar o vill ha mat :)
Det blir nog snart sängen för mej också tror jag... är dötrött som vanligt hehe

Kanske spelar lite sen när kidsen har somnat, jag måste lära mej o våga göra dungeons själv, är lite rädd för o göra bort mej där :P  Annars är det ju en ny Darkmoon fair-festival på spelet så man kan ju få några pets o mounts m.m. :P Skoj skoj! Inte för jag tror folk som läser min blogg bryr sej så mycket om WoW, men aja nu vet ni iaf vad jag ska göra ;)

Kramisar


Darkmoon Fair-festivalen :)



Milla
PUBLICERAT: 2011-12-06, 17:19:54 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

hört talas om de dära wow men inget jag spelar själv :P


Sofie
PUBLICERAT: 2011-12-06, 19:11:19 | URL: http://soffiloffis.blogg.se/

Haha nej det är nog inte många jag känner som gör det :P Conny tror jag har gjort det iaf... Det är kul, du borde testa ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: