2011-07-12
 12:51:23

Fett...

Fett  Källa



Igår åkte vi in till stan o köpte fett till drivaxeln på saaben...
Sen på eftermiddan åkte vi till Jankviken o badade lite :)  Det var jätteskönt i vattnet! :)
Pontus var hemma hos farmor under tiden eftersom han inte tycker om o bada så mycket...

Sen när vi kom hem så kollade vi på en harry potter-film, den femte tror jag det var, och det var den första jag lyckades se utan att däcka mitt i :P Och senare på kvällen såg Daniel på den sjätte harry potter-filmen, jag somnade ganska snabbt efter att han hade slagit på den... Tror jag börjar bli gammal ;)

Usch det känns som jag börjar få ont i halsen :(
Hoppas det inte är nån förkylning på G!!

Aja, nu ska vi käka nåt...
Kramisar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: