2011-07-18
 20:10:14

Filmkväll igen...



Inte mycket har hänt idag heller... vilket tråkigt liv vi måste ha haha :P
Daniel var iväg till sin mamma o tiggde kaffe lite tidigare idag, och efteråt skulle han in till stan o hämta resesängen hemma hos min mamma, så då lånade han sin mammas bil... Men när han hade varit hem hit o lämnat kaffepaketet så fick han inte i backen, då hade växelföraren gått sönder så då fick dom lov o åka till mekonomen o köpa sånt!

Jag har kollat på film igen... When in rome tror jag den hette :) men den var inte så jättebra, man hade nån liten aning om vad som skulle hända i slutet hela filmen igenom så...
Började kolla på insidious igår också, men det var så dåligt ljud så nu har jag skaffat en annan version av den... så jag ska väl se den sen ikväll när barnen har somnat tänkte jag :) Längesen jag såg en skräckis nu :P


Källa


milla
PUBLICERAT: 2011-07-18, 20:28:01 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

kom å hälsa på om du inte har nåt att göra :)

kaffe kan jag erbjuda :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: