2011-06-02
 00:03:47

Dagens :)



Dagens borde:
Jag borde nog egentligen snart gå o lägga mej, är dötrött!
Dagens mående: Huvudvärk som vägrar ge med sej :(
Dagens VILL: Jag vill fortfarande klippa mej! Håret ser förj*vligt ut!
Dagens frisyr: Uppsatt i en knut i nacken
Dagens klädsel: Svarta byxor, linne o rödrutig skjorta
Dagens planer: Bara sova :)
Dagens längtan: Längtar tills Daniel får körkortet!! :P
Dagens roligaste: Shopping i Borlänge :)
Dagens tråkigaste: Priserna på sånt man vill ha haha
Dagens köp: Hårspännen, pincett, byxor till Pontus och så lite smink :)
Dagens blogg: Spiderchick
Dagens hemsida: Wulffmorgenthaler
Dagens bild: Mina hörlurar
Dagens låt: Sonata Artica - Letter to Dana



 

 

 

© Soffiloffis


Lotta - Mamma i oktober <3
PUBLICERAT: 2011-06-02, 11:36:49 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Ja jag förstår inte varför det inte gick att kommentera förut, men när jag bytte design så löste det sig :) tur de! :) japp det är bara fint med mig och den lilla sparkar på :p hihi. Ja absolut, det är bara att du hör av dig när du kan träffas och så, så kan vi ju styra upp nåt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: