2011-06-19
 10:34:51

Pinsamt ögonblick!



Jag älskar att läsa om när folk gör bort sig... det är humor om något :P
Så jag tänkte bidra med en egen lite pinsam händelse...

När jag gick i sjuan så var jag nere i matsalen o åt som vanligt, och när jag hade käkat klart och var på väg ut så såg jag nånting i ögonvrån. Det var nån tjej som gick i nian som ställde sig upp och flashade brösten inför alla där inne (jag vet fortfarande inte om hon verkligen gjorde det eller om jag såg i syne).
Så jag tänkte för mig själv "vad håller hon..." DONK!
Jag gick rakt in i en stor takpelare bara för att jag gick och tittade bakåt... Fyfan vad jag skämdes! Inte blev det bättre av att typ halva matsalen hade sett mig heller och satt o gapskrattade xD
Usch jag kommer aldrig glömma det!



Ursäkta den dåliga bildkvaliteten, svårt o rita på datorn ju!


milla
PUBLICERAT: 2011-06-19, 17:28:00 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

schysst teckning. Du borde införa en dagens teckning. Den va ju cool!

Så det röstar jag för!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: