2011-06-14
 19:34:59

Slappa!!

© Soffiloffis



Nu tänkter jag bara slappa resten av kvällen för det känns som både jag o Daniel har grejjat hela dagen :)
Jag känner mej helt död!
När Daniel o hans mamma åkte iväg till soptippen städade jag lite här hemma... Tvättade och möblerade om ute i hallen också :P
Har bytt plats på klädhängaren och byrån och det blev ganska bra (tycker jag iaf) :)

Så körde jag hem Ketty och flickorna till henne, och på vägen hem gick jag in på affären o köpte kräm...
Men nu är jag hemma, så nu blire film eller spel... har inte bestämt mej än!

Jag är med i en tävling på tv-spelsweb förresten :)
Det finns chans o vinna ett valfritt stativ... hoppas hoppas hoppas! :P

Och här är mitt Flickralbum :)

Aja...
Kramisar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: