2011-03-11
 18:15:22

Fastnade...

(Bild-källa)



Dagen började bra :)
Vi hade en lugn o slapp morgon här hemma bara...
Sen vid 13 nån gång så klädde jag på barnen och så gick vi ut till bilen, tänkte att det är bäst o vara ute i god tid när det kom så mycket snö igår... Men bilen hade Daniel redan sopat av imorse, jättesnällt :) Så då var det bara o packa in ungarna och börja åka bort mot Smedjebacken.

Men som vanligt fick jag rulla igång biljävulen!
När jag väl hade börjat fått upp farten på den så hann jag inte riktigt med o svänga så helt plötsligt stod jag mitt i vägen och ena nossidan pekade rakt in i snövallen =(
Så då var det bara o hämta snöskyffeln och skotta bort all snö som låg i vägen för bilen kom varken bakåt eller framåt. Efter mycket pustande o frustande så fick jag iaf loss bilskrället o kunde åka :)  Gaah vilket jekla krångel... Den här månaden MÅSTE vi ha ett nytt batteri!!

Nånstans längs vägen mötte jag Ketty (tror jag iaf) och det såg ut som att hon o en till vinkade jättemycket, så jag var helt säker på att Daniel redan var hämtad... Men när jag skulle ringa upp honom så var pengarna på mobilen slut :(  
Så jag åkte bort till Smedjebacken iaf, och tur var väl det för han var ju fortfarande kvar där haha :P

Men nu är vi iaf hemma och flickorna leker på sitt rum... och Pontus ligger här på fällen och sover :)
Hörs sen
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: