2011-05-04
 22:51:56

Körlektion

Källa



Idag har Daniel haft sin första körlektion och det hade gått jättebra, körskoleläraren trodde att han skulle ha körkortet senast 1 juli så det lät ju bra :)
Medan han körde var jag o barnen hemma hos mamma och hälsade på lite...

Skulle egentligen ha träffat tjejerna idag men malle blev sjuk så vi får ta det en annan dag istället.

Imorron kommer mamma o Hans hit o grattar, för på lördag (när jag fyller) så ska dom till Säter så då kan dom inte komma. Nån fest blir det inte för min del i år, vi har ingen barnvakt så vi skippar det. Får ha 30-års fest nästa år istället när Daniel blir gammal :P

Igår spelade jag sim city förresten, det var skitkul :)
Det var väl säkert en 100 år sedan jag spelade det sist så det blev en liten nostalgitripp :P

Aja hörs sen
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: