2011-05-19
 18:44:24

Växer så det knakar :)

© Soffiloffis



Nu har vi varit på bvc och Pontus vägde 9100g, var 73 cm lång och hans huvudomfång var 45,4 cm :)
Nästa gång vi ska dit blir den 4 juli, på hans 10-månadersdag :)

När vägningen o det var klart så fick jag en bra beskrivning om hur man gör ifall nåt av barnen sätter i halsen, och så en plansch att sätta upp på väggen där det står olika åtgärder ifall nån av dom sväljer nåt farligt ämne som tändvätska eller hårshampo t.ex.

På vägen hem körde jag förbi vid Ica o handlade hem lite mjölk...
Jag vet inte om det bara är jag men usch vad otrevliga vissa är där inne :/ jag kommer nog börja gå till konsum härdanefter istället...

Aja skitsamma
Nu ska jag cykla lite igen :)
Kramar




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: