2011-10-13
 21:11:39

Sådär :)

© Soffiloffis



Sådär nu har jag skickat in lite räkningar, så det dras väl imorron skulle jag tro :)

Alla tre barnen somnade nästan direkt idag, inget tjaffs om att dom behövde gå på toa 259 ggr för en gångs skull haha :)  Jag tror jag ska sova snart jag med, för jag är dötrött! Känner mej fortfarande inte helt frisk, har lite ont i halsen o så... hoppas det går över innan det bryter ut till nån äcklig förkylning iaf.

Imorron ska Daniel till AF på förmiddan, resten av dagen har vi väl inga planer direkt. Eller jo, jag ska ju ringa syon.

Sen på lördag ska barnen hem till mamma/mormor och så blir dom kvar där till på söndag för sen på lördag kväll ska vi dricka lite. Och Daniel o Johan ska väl spela tror jag :) Ska bli kul!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: