2011-10-27
 09:46:24

Sjuklingar...



Barnen fick vara hemma från dagis idag... dom är förkylda alla tre :/ nu igen!
Bvc-sköterskan skulle ha kommit hit idag på förmiddan, men eftersom barnen är sjuka så ringde jag o bokade om tiden, så den 8 november ska vi dit med tjejerna. Då ska det göras syntest, och så ska hon lyssna på talet, kolla motoriken o lite annat.

Grått som tusan är det ute idag.. trökit!
Jag trodde nästan att det skulle ligga snö på marken imorse när vi vaknade, för det var tydligen minusgrader inatt, men det gjorde det inte.
Jag vet inte vad jag tycker om snön, på ett sätt vill jag att det ska komma lite nu så det blir lite ljusare o finare och så att barnen och vi får åka lite pulka. Men samtidigt vet jag hur det kommer bli med svårstartade bilar och skit när den väl är här :/


© Soffiloffis





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: