2011-10-03
 16:24:58

Velig... vad vill jag göra egentligen?!



Nu har jag varit på AF och det gick väl bra
Men det är tydligen bara ca 8 månader kvar tills jag hamnar i fas 3! Usch jag Vill verkligen inte hamna där :(
Så nu måste jag söka jobb utav bara faan!

Jag funderar på om jag ska läsa upp dom sista betygen jag behöver för ett fullständigt betyg nu till våren så jag ev. kan komma in på någon högskoleutbildning nästa år. Jag vill inte vara arbetslös längre, jag vill bli nåt! Frågan är bara vad?!?! Det bästa vore väl om jag kunde få ett jobb nånstans, men om jag inte hittar nåt så står jag ju där om 8 månader =/  Då får jag ju tydligen inget aktivitetsstöd längre heller. Kul jul! Eller inte...

Jag åkte iaf upp till högbergsskolan och bad om att få ut mina betyg när jag hade varit på AF, så en vecka skulle det ta att få ut dom. Men vi får se hur det blir, att prata med syon skadar ju inte iaf.

Nu är vi hemma igen och har varit ett tag. Så nu har vi sorterat ut lite kläder som Patricia ska få :)
Imorron kommer nog Daniel hem om det inte strular på jobbet... dom hade ju ganska mycket kvar o göra tydligen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: