2011-09-22
 20:32:54

Skoj skoj :)



Nu har vi lagt våra små busungar... få se när dom tänker somna ikväll då :P
Igår tog det iaf bra lång tid!

Jag har förresten börjat sticka en sjal nu :)  Skoj skoj!
Men först var jag tvungen o kolla upp på nätet hur man gjorde för det hade jag totalt glömt bort. Men det är väl bara o hoppas på att den blir fin sen då :P
Svart blir den iaf, och väldigt bred, men det spelar väl kanske ingen roll :)

Funderar på om jag ska gå ner i källaren o leta reda på den där grejjen jag skulle leta reda på för nån vecka sen (som aldrig blev av eftersom det började brinna då). Men den står längst in så då lär jag väl bli kvar där nere i flera timmar! Äsh vi får se hur jag gör. Daniel ska snart sova så jag kanske gör honom sällskap o hämtar saken imorrn istället :)

Hörs senare
Kramar


En liten del av den breda sjalen...

© Soffiloffis


Anonym
PUBLICERAT: 2011-09-22, 21:56:38

gud va kul att kunna sticka. Vill lära mej jag mä.

Tänk va kul att kunna sticka raggsocker å grejer åt damen.

Eller grejer te en själv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: