2012-12-19
 11:04:00

Ut...

 
Gammal bild...
© Soffiloffis
 
Nu är jag på kursen igen...
Kom hit lite senare idag eftersom jag var tvungen o lämna barnen på dagis först :)

Och när jag kom hit var Per-Ragnar o en tant här, så när dom åkte började jag diska sånt som har flyttats hit från stan... Men nu är det klart, skönt :)
 
Tänkte jag skulle gå ut o fota idag, har inte gjort det på evigheter :) Har inga snöfoton alls från i år!! =/
Men då kanske jag äntligen kan få tebax lite fotoinspiration? Det vore ju najs!
 
Skriver mer senare
Kramar


milla
PUBLICERAT: 2012-12-19, 12:21:24 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

såg när jag gasa förbi, stog nå släp å dom bar möbler. Va det te er mån tro? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: