2012-06-15
 09:00:15

Ojsan...



Jäklar vad dom har gjort om blogg.se, jag loggade in nyss och det såg inte alls ut som igår :P Men det blir nog jättebra sen när man har vant sej :)

Just nu sitter jag på kursen och har ingenting o göra... men jag ska iaf sätta upp lite gardiner i köket snart.
Det blir nog en fotovända idag med ifall det inte börjar regna eller nåt, det ser ju lite grått ut :/

Sen när jag slutar här ska vi åka in till stan en sväng :)
Jag måste kolla på min cykel sen också, det är tomt på luft i både fram- och bakdäcket men jag vet inte om det är hål i däcken eller om det bara har pyst ur ändå... Den har ju stått i några år så...
Det skulle iaf vara bra om jag kunde använda den sen när vi ska upp till Västra o ta kort på en massa grejjer :)


© Soffiloffis


Madde
PUBLICERAT: 2012-06-17, 09:59:30 | URL: http://Madeleneenglund.blogg.se

vacker bild:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: