2012-03-05
 21:07:29

Jobbsökeri :)



Jag fick mail från en arbetsplats jag sökt till tidigare om att min ansökningsprofil matchade flera av deras utlagda tjänster :) Så nu har jag sökt lite mer jobb där :P Bara o hålla alla tummar o tår för att jag får ett arbete nurå, jag vill, Jag Vill, JAG VILL!!!

Annars skulle ju tjejerna till lasarettet imorron, men det blir inte så ändå... jag fick ändra tiden :) Så nu ska dom inte dit förrän nästa vecka. Det blir bra det!
Och så har jag fått brev från BVC om att Pontus ska få vaccinationsspruta i slutet av månaden också... :/ pluttisen! Men förhoppningsvis går det lika bra som det har gjort dom andra gångerna.




milla
PUBLICERAT: 2012-03-05, 21:53:11 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se/

va kul hoppas de nappar :D

blev det ingen skola förresten?


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-03-06, 09:55:46 | URL: http://lottagustafsson.blogg.se/

Va kul! :) Hoppas att du får napp på något jobb då :D kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: