2012-05-24
 08:51:23

Spooky...

© Soffiloffis



Nu är barnen lämnade på dagis...
Om ett par timmar ska Daniel iväg o hjälpa Ylva med en sak :)

Igår gick jag in o la mej vid 20-tiden, jag var verkligen vråltrött. Daniels täcke låg uppe på mitt så jag sparkade bara undan det. Efter en liten stund vaknade Pontus så då klev jag upp igen (han har lättare för o somna om om man inte är där inne, konstigt nog) och Daniel gick in med välling åt honom. Sen när jag trodde Pontus hade somnat om gick jag in o la mej igen, såg att Daniels sänghalva var bäddad o fin och tänkte typ "Jaha har han bäddat medan han var här inne o gav Pontus välling? Vad bra". Sen kom Daniel in och pratade om nånting och så tittade han på sin sänghalva o frågade om jag hade bäddat den. Men det hade jag ju inte så man kan ju börja undra vem som har gjort det :P Spökar det här eller?

Aja, nog om det...
Nu ska jag dricka lite kaffe o söka en massa jobb...
Skriver mer sen :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: