2012-05-09
 08:49:25

Örebro



Igår var vi ju i Örebro, jag, flickorna, mormor o morfar :)
Vi kom dit vid 11 och gick runt i lite affärer. Flickorna ville ha glass, så vi gick in på ett glasscafé och satte oss en stund, Min syster och jag tror jag caféet hette.
Sen åt vi och gick runt lite mer i affärer innan vi gick tillbaks till tåget som gick hem vid 14-tiden.

När vi kom hem åt vi igen och sen fick flickorna spela lite wii :)
Jag var helt slut efter resan, det kändes som ögonlocken hängde ner till knäna hehe
Känner mej fortfarande helt halvöd... hoppas lite kaffe piggar upp :)

Idag är barnen på dagis igen. Pontus gick bara raka vägen in på sin avdelning :)
Han gav till o med ifrån sej nappen frivilligt :P


© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: