2012-11-23
 21:55:00

Hmm...

 
 
Ikväll har vi käkat tacos :)
Och nu har barnen nyss somnat så strax ska jag se nån film tror jag...

Jag hade ju tänkt färga håret nu på kvällen men jag kom på att jag bara har en färgkartong hemma så jag får göra det en annan dag... behöver nog två stycken till mitt hår nu när det har vuxit ut en bit igen...
Men jag är fortfarande lite osäker på vilken färg jag ska ha :)
 

Rött...
 

...eller svart?
 


Lotta - Mamma till Filippa <3
PUBLICERAT: 2012-11-24, 20:03:50

Tycker att du passar i båda :) Kanske ingen hjälp.. ;P Förresten, vi kanske kan ses nästa helg? om du kan? blir lite sent om du slutar kl.16. Kramis

Svar: Tack vad snäll du är :) Har nog bestämt mej för rött nu iaf... tror jag :P
Ja det kan vi göra, vi slutar iofs tidigare på fredagar (halv 3) men då kanske du inte är i stan? :) Vi kan ju höras närmare helgen o se hur det blir? Kramis
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: