2012-10-02
 07:56:00

Känner inte för't!

 
 
Nu är barnen lämnade på dagis och det gick väl sådär... Pontus var alldeles hysterisk, jag tror aldrig jag har sett honom så där ledsen o arg förrut... Så jag var tvungen o ringa nu när jag kom hem och fråga hur det hade gått. Och fröken berättade att nu satt han och åt frukost och allt var bra igen, det kändes skönt o höra :)
 
Jag ska väl strax gå bort till kursen igen.
Sen åker jag nog in till stan o fotar lite... vet inte om jag får vara där eftersom det finns en fotogrupp i Ludvika redan men jag känner verkligen inte för o vara här i gränges o fota idag! Det känns som jag har varit nästan överallt nu, det har jag säkert inte men ändå :)
 
Aja, skriver mer sen...
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: