2012-10-10
 07:48:00

Stressig morgon :)

 
 
© Soffiloffis
 
Barnen somnade direkt när vi kom hem igår :)  Sen vid 22-tiden la vi oss också! Ändå var jag astrött när det var dags o kliva upp idag.
 
Klockan ringde halv sju och jag låg där och tänkte för mej själv att nu måste jag kliva upp för barnen ska ju fotograferas på dagis idag, vill inte behöva stressa. Men några sekunder senare hade jag somnat om i alla fall =/ Som tur var var Daniel vaken så han kom in klockan sju o väckte mej :) 
Så lite stressigt blev det allt ändå :)
 
Sen när vi kom ut till bilen var det självklart is på rutan så då fick jag slita fram spaden som verkligen är jättebra att skrapa med, eller inte. Jag tror det kan börja bli dags o lägga över en isskrapa från nån av dom andra bilarna nu!!
 
Aja, vi kom ju iaf dit till halv åtta så dom hann äta frukost :)
Det var ju huvudsaken :P
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: