2012-09-22
 20:08:00

Kalas :)

Grattis Filippa på 1-årsdagen (imorron) :)
 
Idag på förmiddan fixade jag i ordning mej o tjejerna och så stack vi in till stan. Lämnade damerna hos mormor så de kunde följa med dom på marknad och så hämtade jag Pontus. Efter det gick vi in på Gallerian o köpte present till Filippa. Sen på vägen hem blev Pontus jätteledsen, jag vet inte vad det var för fel men han ville iaf absolut inte åka bil... Så tillslut bestämde jag mej för o åka till Kopparberg själv så fick Pontus vara hemma med pappa, tror inte att han var riktigt på humör för o gå på kalas idag :/
 
Så jag åkte iväg dit och det var jättetrevligt att träffa alla igen, det var ju ganska längesen vi sågs nu allihop :)
Och vi bestämde att vi tjejer ska försöka ses snart igen... skoj skoj :)
När jag kom hem ringde jag till mamma och hon berättade att flickorna ville sova kvar hos henne så det får dom väl göra då :) Pontus var sitt gamla glada jag när jag kom hem :)  Men nu ligger han o sover...
 
Skriver mer senare...
Kramar
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: