2013-04-09
 08:35:00

Tisdag :)

© Soffiloffis
 
Nu är jag på kursen igen :)
Det var ca 2 veckor sen jag var här nu... För förrförra veckan var jag hemma o vabbade och förra veckan var jag ju sjuk. Och igår var jag i Falun med barnen :)
 
Det har hänt mycket sen jag var här sist... Först har dom har bytt ut borden o stolarna i köket och så har det visst börjat två nya här också! :) Skoj skoj!
 
 
Nu har barnen börjat gå heltid på dagis igen. Får hoppas det kommer gå bra!
Lämningen idag gick iaf jättebra :) Jag fick lämna alla tre inne på duvan eftersom det var nåt krångel med larmet  inne på dom andra avdelningarna...
Imorron ska Daniel till Gävle på "Heta arbeten" så då lär jag väl få gå till Björkås både vid lämningen o hämtningen. Jag önskar jag hade en cykel, allt skulle vara så mycket enklare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: