2013-07-04
 20:09:00

Blogglista

 
 
Barnen är lagda o jag sitter o lyssnar på musik...
 
 

Har skittråkigt! :)

 

 

Namn: Sofie

Ålder: 32

Längd: 1.71 ½

Sko-storlek: 39-40

Född: Falu bb

Bor: En by utanför Ludvika

Gör just nu: Surfar runt o lyssnar på musik

Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: glad, snäll, positiv

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: otålig, seg, tänker för mycket

 

Vad är du rädd för: Att förlora någon jag älskar

Det roligaste jobbet du haft/har: När jag jobbade på Coop på LudvikaGård :)

Har du körkort och egen bil: Japp

När tog du ditt körkort: Augusti 2002

När grät du senast: Igår när jag hade blonderat håret o såg hur jag såg ut xD  Katastrof!

När skrattade du senast: När jag läste wumo

Vem åkte du bil med sist: Daniel :)

Vem åt du mat med sist: Daniel o barnen!

Vem sov du hos sist: Mej själv

Vem sov hos dig sist: Daniel såklart :)

Vad var du rädd för när du var liten: Minns inte

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: kontorsnisse

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många gånger... kan inte ens räkna. Tar ju blodprover ofta o har gjort sen jag var bebis så bara det blir väl några hundratals gånger.

Värsta smärtan du råkat ut för: Föda barn! Fast det blev ju snitt så jag "slapp" väl det värsta ändå kanske?

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min underbara familj

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Människor kan vara riktiga idioter!

Har du någonsin sportat: Nja... inte direkt.

Någon du ser upp till: Folk som lyckas med det som dom verkligen drömmer om!

Vad finns alltid i din handväska: Mobil, plånbok, nycklar, kamera, objektiv

 

Har du varit utomlands någon gång: Ja, Teneriffa, Gran Canaria, Venedig, Pisa, Paris, Bangkok, Bali, Rhodos, Mallorca :)

Vilken plats var finast: Bali älskade jag :) Men jag har nog trivts rätt bra på alla ställena!

Största stad/städer du varit i: Bangkok

Var vill du helst åka: Till Rom!

 

Lite mer personliga frågor:


Druckit:
 Ja

Har du piercing eller tatuering: Nope, hade i naveln förrut men den kröp ur o blev inflamerad så ja...

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som Daniel :P

Finaste komplimang du fått: Vet inte...

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du någonsin fejkat en orgasm: nej

Hur många sex-partners har du haft: det skulle ni allt vilja veta va!!

 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad

Hamburgare eller pizza: Hamburgare

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: McDonalds

Vin eller Öl: Öl!

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utomlands

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar!

Vår eller höst: Vår

Flyg eller tåg: Flyg.

Bil eller buss: Bil

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: