2013-07-05
 09:58:00

Fredagsfunderingar...

 
 
Min mobil håller på o ger upp helt nu!
Det går knappt att skicka sms med den längre, det bara krånglar så tillslut får jag lov o starta om den, ibland funkar det att göra så o ibland inte. Men kul o behöva starta om telefonen varannan gång man ska svara på ett sms =/
 
Jag fick veta att jag troligtvis kommer bli helt själv här halva nästa vecka.
Dom andra går tydligen på semester då så... Lite småtråkigt men men :)
 
Men undrar vad jag ska hitta på idag då?
Det ska visst bli fint väder så då kanske jag kan gå ut, just nu ser det ju inte alltför lovande ut men vi får se då...
 
Hmm... nu står brandbilen vid stopet med sirenerna på :S
Brinner det?
 
 
 
 
 © Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: