2013-07-29
 10:52:00

Gamla Grängesberg...

 
 
Jahapp då har jag kommit till kursen då!
Efter fikarasten gick jag, Tova, Karin och Susanne till Gamla Grängesbergsområdet o kikade lite :)
Jag o Susanne gick ända in till Stjärningen (stavning?) o kollade... Det var första gången jag var in på området överhuvudtaget och det såg inte alls ut som jag hade räknat med :P
Jag trodde ju att det skulle vara stora sprickor i marken överallt så man skulle vara tvungen att se sig för var man än gick... men det fanns ju en stig man kunde följa hela vägen in.
 
Det är rätt vacker utsikt framme vid kanten :)
Några av bilderna jag tog blev lite suddiga märkte jag men jag slänger upp dom ändå :)
 
 
Lite smått raserat hus...
 
Sprickor rakt genom huset
 
Utsikten...
 
 © Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: