2013-07-31
 07:52:00

Irriterad!

© Soffiloffis
 
 
Usch vad jag blir sur!
Det har krånglat nu i flera dagar när vi skulle starta bilen på morgonen, och självklart skulle det krångla på samma sätt idag igen när Daniel inte var hemma! Han vet ju åtminstone hur man kan fixa det, men jag har ingen aning =/
Jag ringde honom o bad om råd, men det hjälpte inte ändå...
 
Så nu blev barnen hemma från dagis idag. Det blir ju för långt för dom att gå ända upp till Västra så...
 
Jag försökte starta bilfan i över en halvtimme men den bara hackade. Jag fattar inte vad som har hänt, den har ju alltid startat tidigare... och nu är det sommar, då borde väl alla bilar starta utan problem? På vintern när dom blir kalla så kan man ju förstå att det inte går ibland... 
 
Bilar från helvete!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: