2013-07-15
 19:57:00

Måndag!

Isabelle kan cykla!! :)
© Soffiloffis
 
 
Usch vad irriterad jag blir på min telefon (eller vad det nu är som gör det), jag kan knappt skicka sms med den längre... bara till Daniel, där funkar det hur bra som helst. Men så fort jag ska skicka till mamma så får jag felmeddelanden, och jag fattar inte varför! Jag ska ju ha typ 4700 gratis sms kvar, minst! Antingen är det fel på min telefon eller också är det Comviq som strular... Jag skulle nästan tro att det är Comviq eftersom det brukar krångla på samma sätt för Daniel också tydligen =/
 
Aja :)
Nu har vi varit hemma hos mamma en stund på eftermiddan...
Och barnen blev kvar där tills imorron...
Dom har tjatat ända sen mamma o Hans kom hem från semestern om att dom vill sova där och idag hade dom inget planerat så...
 
Det är lite tomt här hemma när dom är borta, men jag hoppas dom har jättekul nu iaf :)
 
Nu får det bli film tror jag :)
Kram
 


Rebecca Fransson, Comviq
PUBLICERAT: 2013-07-16, 13:58:24

Hej Sofie,

Upplever du det här problemet oavsett var du befinner dig någonstans? Fungerar det efter att du startar om mobilen? Har du bara problem med att skicka SMS till ett nummer eller är det till flera nummer? Om du skulle ha fortsatta problem med att skicka SMS så är du välkommen att skicka ett mail till mig så hjälper jag dig med felsökningen.

Med vänliga hälsningar
Rebecca Fransson, Comviq
[email protected]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: