2013-10-07
 11:30:51

Monday!

© Soffiloffis
 
 
Jag sitter på jobbet, vi har haft måndagsmöte o efter det har jag pratat med mamma i telefon en stund :)
 
Imorse när jag kom hit fick jag veta att vi har fått ett uppdrag av Ludvika Bibliotek, de vill att Thomas ska göra en folder åt dem och han ville ha med mej som fotograf :) Jättekul!
 
Annars idag vet jag inte vad jag ska göra...
Jag funderar på o gå ut o fota senare iaf :)
 
Men vi ska ju ha utställning nån gång i framtiden (antingen nån gång i november/december eller också nån gång i vår) och jag, Maritha och Thomas har tagit på oss ansvaret för hur vi vill att utställningsskärmarna ska se ut, så det ska vi väl prata ihop oss om innan nån av oss sticker ut på nånting idag...
 
Men ah...
Skriver mer senare
Kramar
 
 


Anonym
PUBLICERAT: 2013-10-07, 15:47:12

vad kul att Tomas ville ha dig med till Ludvika Bibliotek

Svar: Ja jättekul :) Blev lite förvånad bara, men glad förstås :)
Soffiloffis


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2013-10-07, 17:21:13 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

men va kul med biblioteket:D

Fin höstbild:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: