2014-04-14
 10:42:26

En bra sak iaf :)

   © Soffiloffis
 
Efter mycket snoozande imorse tog jag mej upp tillslut :)
Har sovit uruselt inatt, har haft ont i nacken som sjutton så jag har inte ens kunnat jäspa eller svälja utan att det har huggit till =/ Sen kom tandvärken tebax, jag tog värktabletter vid 12 och somnade väl tillslut... sen vaknade jag två timmar senare och trodde jag skulle krevera! Låg o vred och vände mej i en halvtimme innan jag gav upp och gick o tog två värkisar igen. Men innan dom tabletterna verkade... Usch vilken natt!
 
När jag kom till jobbet var Maritha och Monica här, och tydligen är det nån skitunge som har kastat sten på två av våra fönsterrutor så det låg krossat glas över hela Marithas golv. I mitt fönster hade dom bara lyckats krossa ytterrutan, persiennen var väl i vägen. Men vad onödigt, hur kul kan det vara att krossa rutor?!
Det ska polisanmälas sen när vi har pratat med dom på bibblan (dom har också fått en ruta krossad)...
 
Daniels handläggare på FK hade ringt upp honom idag, och hon sa att han skulle få sina pengar senast på onsdag. Anledningen till att han inte hade fått pengarna tidigare var att dom inte hade några inkomstuppgifter. Men kunde inte dom han pratade med tidigare ha sagt det då, så kanske Daniel hade kunnat skicka in dom eller nåt? Men ah, hoppas han får pengarna imorron då så vi kan betala in räkningarna!
 
Vi har haft ett litet möte nu på förmiddan :)
Nu vet jag inte vad jag ska göra... får fota lite eller nåt :)
Hörs senare
Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: