2014-08-02
 23:17:00

Lista...

 
 
Har lite tråkigt så jag hittade den här listan... :)
 

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Kejsarsnittet med tvillingarna
piercing: hål i öronen bara
sport: Haha, jag simmade konstsim när jag var typ 12-13, det gick sådär så jag tröttnade och la ner det... men det är väl typ den enda "sporten" jag har sysslat med :D
husdjur: Första husdjuret var en kanin som hette Lille Skutt
semester: Rhodos med mamma, mormor och mormors syster när jag var ca 6 år, minns inte så mycket från den resan tyvärr, men det var en stor jordbävning medan vi var där...
konsert: Hmm, minns inte =/  Pandora kanske?

JUST NU:

äter du: Ingenting
dricker du: Loka Crush Citron
ska du: sova om ett tag
lyssnar du på: Ljudet från Daniels hörlurar :)
väntar du på: Inget särskilt
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: En svart klänning med vita prickar

DIN FRAMTID:
barn: Har tre barn med min sambo, det räcker så :)
giftermål: Vi får se :)

karriär: Skulle vilja utbilda mig så jag får ett riktigt jobb någon gång, frågan är vad jag ska utbilda mig till bara :S  Känns som jag måste göra det väldigt snart, för åren går fort har jag märkt =/

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Måste man välja?
kortare eller längre: Det beror ju på vad det gäller!
snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
busig eller lydig: Busig

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Säkert.
tappat bort glasögon/linser: Japp, alla mina solglasögon är spårlöst försvunna =/
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Ja, jag och Marina tog med oss en massa nallar o leksaker och rymde till kiosken som fanns vid konsum på ludvikagård när vi var små, vi bodde typ 500 meter därifrån :P
röntgats: Ja efter kejsarsnittet... dom var rädda att dom hade glömt nån bommulstuss i min mage eftersom min feber inte ville gå ner. Men det var blodförgiftning visade det sig sen.
krossat någons hjärta: Vet ej, kanske.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja
gråtit när någon dött: Ja.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: Självlart :)
gud: Nope
mirakel: Ja.
aliens: Nä inte direkt aliens, men något slags liv finns det nog där ute i rymden...
magi: Nja
ett himmelrike: Det skulle vara fint, men jag tror nog mer på att man återföds isåfall
tomten: Självklart!
änglar:
transformers: Nope

BLANDAT:
är du kär i någon? Jupps, Daniel så klart!
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, i ett land där det är varmt större delen av året!
tycker andra att du är attraktiv? Nope, det tror jag inte!
dricker du? Det händer väl
använder du droger? Bara kaffe
vilket schampo använder du? L'oreall (stavning?)
vilken parfym använder du? Gillar britney spears och paris hiltons parfymer :)
vad är du rädd för? Döden, fästingar och andra äckliga småkryp!
senaste gången du gjorde bort dig? Det var här i förra veckan när jag o Isabelle var på vårdcentralen. Hon bad mig att gunga med henne på gungbrädan som finns där. Jag kände direkt att nej, det kommer aldrig att gå, men efter ett tag gav jag med mig och satte mig på.

Vi gungade några gånger och sen ramlade jag halvt som halvt omkull och fastnade mellan stolarna som var bakom mig. Jag försökte ta mig loss, och efter mycket krångel tog jag mig upp på benen igen, pjuh. Så vände jag mig om och då stod läkaren där och såg lika chockad ut som jag tror jag!! Jag dog lite smått... Sen frågade han om jag inte var lite för stor för o leka med såna där saker... ehm, jo jag är väl det svarade jag. Det var lite småpinsamt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: