2014-02-25
 13:31:00

Fotovisning :)

© Soffiloffis
 
Nu är jag tebax på jobbet helt själv! =/
Få se om nån av dom andra dyker upp snart eller om allihop tog jobbsök idag på eftermiddan? :)
 
I förmiddags var vi på möte om hemsidan...
Efter det mötet åkte vi till Fotoklubbens lokal och kollade på Janos Jurkas foton och käkade semlor :P
Gud vilka vackra bilder han hade!!
 
Och vilket härligt vårväder det var idag då :) Snacka om att man blir på bra humör!
 
Min telefon har börjat krångla så Daniel kan inte ringa till mej, han kommer till nån vidarekoppling, men det är inga såna inställningar på min telefon så jag vet inte vad som har hänt... Få se om det börjar funka igen när jag har uppdaterat den? Hoppas det!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: