2014-02-17
 12:21:23

Klart inför imorron :)

© Soffiloffis
 
Är på jobbet.
Vi har haft möte och fika och så har jag kollat igenom utställningsbilderna ännu en gång, så nu finns det inte så mycket mer att göra känns det som. Vänta på att det ska bli tisdag så vi kan göra klart allt o hoppa på nästa projekt :)
 
Jag pratade med Karin om att eventuellt fräsha upp hemsidan lite, så den blir o se lite mer inbjudande ut för besökare. Få se hur det blir, vad Per-Ragnar säger om det :)  Tycker det vore kul iaf...
 
Jag beställde förresten ett gråfilter till kameran idag, så nu kanske jag äntligen kan ta rökiga vattenbilder :) Längtar till våren kommer så jag kan börja fota :D
 
Ah, skriver mer sen
Kramar


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-02-25, 19:00:03 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Vilken vacker bild:)

Ja, fota rökiga vattenbilder är ju så kul:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: