2014-02-03
 12:32:37

Monday morning :|

 
 
Jag vaknade vid 4 imorse av att Pontus kom in och letade efter surfplattan, jag hjälpte honom att leta och vi hittade den inne på flickornas rum tillslut, men jag la bort den för jag tyckte det var lite väl tidigt att kliva upp! Då la han sej mellan oss o vi somnade om.
 
Sen vaknade jag och tyckte det var ovanligt ljust ute för o vara dags-att-kliva-upp-tid. Kollade på klockan o flög upp som en raket! Den var 9.40 eller nåt sånt!
Skickade ett sms till jobbet om att jag hade försovit mej o började fixade mej... Jäkla väckarklocka som alltid krånglar! Det är inte första gången det händer med den här mobilen! Dags o skaffa ny mobil tror jag, eller iaf en annan väckarklocka =/
 
Nu är jag på jobbet. Daniel är hemma med barnen idag, dom är lite förkylda och Pontus har fortfarande lite rött runt ögonen så vi tyckte det var lika bra. Och eftersom Daniel inte heller mår helt 100 så var det han som blev hemma med dom.
 
 
 
En av jobbkamerorna jag ska testa lite idag :)
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: