2014-02-13
 22:49:34

Torsdag kväll :)

 
 
Sarah på jobbet tipsade mej om en grupp förrut, och jag trodde hon sa nåt om Nils så jag sökte på det men hittade inget som riktigt stämde in. Sen när jag frågade henne vad bandet hette egentligen o berättade vad jag hade sökt på började hon asgarva :P
Nine inch nails hette iallafall gruppen :)  Och dom verkar helt okey :)
Lite likt monstermagnet tycker jag nog att de är :)
 
Nu har barnen somnat, få se om det blir nåt fritids för tjejerna imorron? Dom hostar jättemycket igen och är förkylda =/  Tycker knappt dom hinner bli friska från en förkylning förrän det är dags igen =/
Dom vill ju dit imorron för det är alla hjärtans dag tema, så har dom inte feber o inte är hängiga får dom gå :)
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: