2014-01-10
 08:55:06

Freeedag :)

 © Soffiloffis
 
Imorse vaknade jag en halvtimme för sent, för klockan ringde inte. Jag frågade Daniel om han hade hört nåt men det hade han inte så det måste vara nåt fel på den =/
Sen försökte jag få upp tjejerna men det var typ omöjligt. Gud vad morgontrötta dom har blivit, redan! Hur ska det här gå? :)
 
Sen ut o sopa av bilen o skrapa rutor och så iväg till dagis o fritids.
Kom precis i tid iaf!
 
Nu är jag på jobbet igen...
Det ska tydligen fotas porträtt idag och Per-Ragnar ville helst att det skulle va lika bakgrund på allas foton så jag lär väl bli fotad jag också =/ Hatar o va med på bild, men men... Man lär väl ställa upp för laget :)
 
Ah, skriver mer sen
Kramar


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-01-10, 14:15:49 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Morgontrötta barn är icke alltid lätt;)
Jätte fin bild

Svar: Haha nej verkligen inte ;)Tack så mycket :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: