2014-01-20
 12:26:30

Krångel :(

 
 
Suck, jäkla krångel hela tiden...
Jag fick brev från fk om att kommunal har sagt till dom att jag inte har rätt till a-kassa, så vab:en jag tog ut i december skulle jag eventuellt inte få betalt för. Jag försökte ringa kommunal för o höra vad som hade hänt, men då hade min telefon pajat ihop, så jag hörde inte alls vad dom sa. Försökte höja volymen men det funkade inte =/
 
Det har ju varit krångel med o lämna in sökta jobb på arbetsförmedlingens sida också... Där stod det att jag skulle lämna in sökta jobb i januari men när jag hade fyllt i allt och skulle skicka iväg det så stod det att det var i februari jag skulle lämna in dom så då gick det inte. Så då ringde jag till AF i förra veckan o då sa dom att jag inte skulle lämna in mina sökta jobb förrän i februari. Det har säkert nånting med det o göra, att den informationen inte har kommit fram till Kommunal eller nåt :(
 
Jag får vänta tills Daniel kommer hem i eftermiddag o låna hans telefon o ringa upp kommunal då...
 
 
 
 © Soffiloffis
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2014-01-20, 14:05:08 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Fy för krångel.
Hoppas allt löser sig

Svar: Jupp inge skoj... Tack :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: