2014-01-13
 00:27:00

Kväll

 © Soffiloffis
 
 
Idag på kvällen gick vi ut o åkte bob o pulka igen, och den här gången åkte jag o Daniel också :)
Gud vad kul det var :P
 
Jag ramlade en gång när "min" bob höll på o glida in i Daniels o Pontus... så jag försökte typ svänga åt sidan, men då fick jag sladd o druttade på rumpan istället haha :D
Och lite senare körde Daniel och Pontus rakt in i en lyktstolpe o välte omkull, det såg så kul ut :P
Tur det gick bra iaf :)
Jag tror vi får åka till fjällbergets pulkabacke och åka lite nån dag också!
 
Barnen sover iaf sen ett antal timmar tebax.
Jag har spelat lite wow nu på kvällen :) Skoj skoj!
Men det får bli sängen för mej med nu, jag orkar ju knappt hålla ögonen öppna längre så...
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: