2014-03-05
 00:49:00

Fettisdagen...

 
© Soffiloffis
 
 
Jag har sökt massa jobb idag, och så har jag fotat lite grann :)
När flickorna kom hem blev det semlor, så klart... Det var sjukt gött :P
 
Imorron ska vi till jobbmässan o kika lite.
Jag åker dit med familjen, för efteråt tänkte vi åka till gustavsvik o plaska lite :)
Det är ju inte ofta man åker åt det hållet, så lika bra o passa på o slå två flugor i en smäll när man ändå är där :P
 
Men nu blir det strax läggdags för mej...
Gonatt :)
 


Milla
PUBLICERAT: 2014-03-05, 19:43:22 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

va skoj å bada
Är det sej likt?
Få se om vi drar dit mä vagn nån helg te camping å bad :)

Svar: Ja det var jättekul :) Ja det var sig ganska likt, fast jag tror dom har fått fler vattenrutchkanor, jag minns bara att dom hade en när jag var yngre. Nu fanns det tre stora :) Tyvärr kunde vi inte åka någon av dom för barnen var för små och fick inte åka med oss =/ Annars var det hur kul som helst. Ok vad kul :) Kanske är kul där på sommaren för då är väl utomhuspoolerna också öppna :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: