2015-12-04
 23:30:00

Fredag!

Julias räv som hon fick av ambulanspersonalen sist Pontus fick feberkramp...
© Soffiloffis
 
 
Det blev ingen skola för tjejerna ändå, båda två hade feber imorse igen så dom fick vara hemma. Så vi har inte gjort särskilt mycket idag...
Vi spelade lite minecraft på eftermiddan, sen har dom mest slöat framför teven.
 
Jag testade kameraregnskyddet igen och upptäckte att jag fick hem fel sort =(
Den jag beställde kunde man få plats med blixten på kameran, men det kunde man inte i den här för då gick det inte o stänga dragkedjan =/
Men jag vet inte hur jag ska göra... Antingen får jag försöka ringa dom på måndag o se om dom kan betala tebax det extra jag fick betala, eller så skickar jag tebax det o får hem det rätta...
 
Just nu ligger barnen o sover och Daniel kom nyss hem efter att ha varit i garaget för andra gången idag.
Jag har plockat i ordning inne i städskrubben o slängt en del grejer...
Få se vad jag ska hitta på nurå?
 
Kram
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: