2015-12-28
 20:15:14

Måndag kväll...

 
 
Idag vid 13-tiden åkte vi hem till mamma, så fikade vi lite och en stund senare åkte vi fram på stan.
Det blev en vända inne på Åhléns, där träffade vi mammas granne så vi stod o pratade lite med honom en stund innan vi gick bort till KappAhl o bytte in flickornas termobyxor, så nu har dom rätt storlek på dom :)
 
Efter det gick vi runt lite på Lindex, och jag hittade ett par snygga jeans som jag bestämde mej för o köpa :) Jag fick ju presentkort av mamma o Hans i julklapp, så jag använde det.
Mamma hittade en tröja som hon köpte :)
 
Sen fick de va nog, så då åkte vi hem till dom o pratade lite :)
Mamma vill också se En man som heter Ove, så det kanske blir bio för oss nån dag :D
Nu är vi iallafall hemma igen och har nyss ätit, barnen ska strax sova...
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina nya jeans :)
 
 
Isabelle på bushumör :)
 
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: