2015-12-14
 10:36:01

Monday morning...

© Soffiloffis
 
Helgen har gått rätt fort :)
Fredagen försvann på ett litet kick, sen blev det lördag och tjejerna var bjudna på disco hos en kompis, så vid 16.30 körde Daniel dit dom, och han fick hämta dom också sen på kvällen för jag var osäker på var det låg.
Dom hade haft jättekul :)
 
Igår spelade jag o barnen minecraft :) Besökte grottor och hittade massa diamant :P
Så himla kul spel det där!
Vid 18 åkte Daniel till jobbet o några timmar senare var det sovdax för dom små...
Sen skickade jag in mina sökta jobb till AF, skönt o ha det gjort!
 
Pontus kunde inte vara med på lucian i torsdags kväll för hans kläder var försvunna på dagis. Han var helt säker på att han hade glömt dom på Granliden (dom var där och lussade på torsdag förmiddag) men när jag pratade med fröknarna imorse så berättade en av dom att hon hade gått bredvid honom på vägen tillbaks och då hade han påsen med kläder med sig. Så jag och Pia gick ut i kapprummet o kollade men vi hittade inte hans kläder någonstans så troligtvis har något annat barn fått med sej dom hem. Hon skulle sätta upp en lapp på anslagstavlan iaf, så får vi hoppas att kläderna kommer tillrätta :)
 
Jag är på jobbet som vanligt :) Jag ringde FK för en stund sen, så nu är det problemet löst... Och så hade vi möte på förmiddan också. Resten av dagen är ett (?)
 
Häromdagen frågade jag barnen om vi ska gå ut i skogen nån dag o ta lite fina porträtt på dom, och det ville dom alla tre :) Så få se om vi kan göra det nu i veckan?
På fredag ska jag försöka ta ledigt så jag o Daniel kan åka o köpa julklappar :)
 
Hörs sen
Kram
 
 


Madelene Englund
PUBLICERAT: 2015-12-14, 19:28:39 | URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Skönt att det gick bra med fk. Va kul med fotografering med barnen :-)

Svar: Ja det känns skönt att det löste sig :)Ja det ska bli jättekul :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: