2015-06-09
 21:53:00

Veckan som gick...

 
Nån slags skalbagge tror jag
 
 En spindel som käkar upp en insekt...
Jag såg inte förrän jag kollade på datorskärmen vad det var jag hade fotat :)
© Soffiloffis
 
 
Torsdag
I torsdags var vi in till stan en sväng. Jag skulle in på banken o sätta in pengar, men då fick jag veta att dom inte tar emot kontanter där (sjukt att en bank inte tar emot pengar!!), så då fick jag gå till spelstallet o göra det istället!
Sen på vägen hem började bilen krångla, helt plötsligt la den bara av vid kyrkbacken typ, som tur var startade den igen så vi kunde köra hem den, men den sjunger nog på sista versen nu =/
 
Fredag
I fredags hämtade vi Saaben som vi köpte av Ylva o Janne tidigare i vintras och körde ner den till Trisse, sen var vi där o drack lite kaffe på eftermiddan.
 
Lördag
Daniel skruvade bil, Trisse var ute och jag var inne med barnen.
Ketty kom förbi så vi pratade lite grann :)
 
Söndag
I Söndags åkte Daniel och Pontus ner till Trisse igen, jag o flickorna var hemma o tog det lugnt bara :)
Sen på eftermiddagen sov Daniel några timmar innan han skulle gå på nattskiftet.
 
Måndag
När jag hade lämnat flickorna i skolan igår morse gick jag och Pontus in till Text o Bild och tog lite kopior på läkarintyget o skickade iväg det till försäkringskassan. Sen gick vi bort till Ica och handlade innan vi åkte hem.
 
Tisdag (idag)
Idag var jag till läkaren på eftermiddagen, sen åkte jag hem till mamma när jag ändå var i stan. Fotade lite blommor i hennes trädgård och sen åkte jag hem. En halvtimme senare åkte vi till Trisse :)
Vi drack lite kaffe innan Daniel gick ut o fixade med bilen.
Men nu är vi hemma och barnen sover, Daniel ska snart iväg o jobba igen.
 
 


milla
PUBLICERAT: 2015-06-10, 09:44:07 | URL: http://millaochfiddesrese.blogg.se

hur är det med dej?
Om Pontus har tråkigt får ni gärna höra av er så kan vi ses får dom leka.
Inte för att dom känner varann han å Alice men kanske kunde va kul mä sällskap i lekpark eller nåt :)

Svar: Det är sådär, jag är deprimerad efter allt som hände på jobbet nu under våren =/ Ja, det vore kul o träffas, vi ska nog till lekparken idag om det inte blir regn. Det blir i så fall strax efter 13 när barnen slutar skolan/dagis :)
Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: