2015-03-04
 23:29:00

Onsdag!

 
 
Jag jobbade förmiddag idag.
När jag kom till jobbet imorse var bara jag och praktikanten där! Både Ronja och Imad skulle ha börjat
kl 7 men ingen av dom hade kommit än. Strax efteråt kom Francis iaf, så då var vi åtminstone tre personer på plats, skönt eftersom varorna kom idag = mycket o göra!
 
Daniel var med Pontus till BVC på förmiddan, och det hade gått jättebra. Han hade bra syn och hörsel och utförde testerna bra :) Härligt!
Flickorna verkar ha haft en bra dag i skolan :)
 
Nu på kvällen har jag kollat på några avsnitt av The 100, visste inte att säsong 2 hade börjat så jag har lite o ta igen :)
Så har jag spelat lite The Sims också, sjukt beroendeframkallande :P
 
Men nu känns det som det börjar bli sent så jag ska skutta in i duschen o gå o lägga mej...
Blir ett förmiddagsskift imorron med...
 
Hörs sen
Kram
 
 
 
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: