2015-05-04
 21:21:00

Blogglista

 
 

Vad är det för dag idag?
Måndag

Låt som du lyssnar på när du är ledsen sörjer?
REM - Everybody hurts och Bonnie Tyler - It's a heartache


Beroende
 av:
Kaffe


Vad behöver du mest just nu:
En kram


Vad tror folk om dig?
Jag har ingen aning faktiskt. Det skulle vara intressant o veta...


Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon


Brukar du skratta för dig själv?
Haha jaa och det blir rätt pinsamt ibland


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Ja det ska inte vara nå problem att ta sig hem då..."

Nästa mål i ditt liv:
Gå ner till min målvikt...


Hur svarar du i mobilen?
"Sofie" eller "Hallå", det beror på vem som ringer :)


Vem ringde dig senast?
Daniel


Antal timmar sömn inatt:
5 timmar eller nåt sånt... har fått så sjukt svårt o somna på sistone =/


Vad tycker du om din pappa?
Vet inte...


Brukar du komma i tid?
Ja, jag tycker inte om o komma för sent...


När mår du bra?
När jag känner att jag fått något gjort och inte slösar bort dagarna


Hur känner du dig nu?
Lite trött


Vanligaste färg på dina kläder:
Svart


Var du aktiv i skolan?
Inte på slutet, var väldigt skoltrött tyvärr


Favoritdryck på morgonen:
Mjölk!!


När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 00-01 kanske


Är du blyg?
I olika situationer beroede på hur bekväm jag känner mig.

Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Supernatural :P

Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Klassikern "Men snälla Åke..." :D

Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Kontorsnisse

Du får veta att jorden kommer gå under om 12 timmar, vad gör du?
Tror inte på det först, det kommer ju såna "nyheter" hela tiden... men berättar för alla nära o kära hur mycket jag älskar dem och tar adjö ifall att... Eventuellt ringer jag min alienkompis och ber henne komma o hämta mej o min familj ;)

Vad är du rädd för?
Att flyga, insekter (om de kryper på mig) särskilt fästingar, döden

Har du varit utomlands någon gång?
Ja, många gånger. Jag har varit i/på Rhodos, Mallorca, Paris, Bankok, Bali, Tenerife, Gran Canaria, åkt husbil genom Europa ner till Italien två gånger, Norge, Danmark och Finland.

Vilken plats var finast?
Bali var jättefint

Största stad/städer du har varit i?
Bangkok tror jag

Vilket lösgodis är alltid med i din godispåse?
Såna där runda platta chokladbitar, typ romerska bågar fast helrunda... vet inte vad dom kallas men gött är det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: