2015-11-09
 08:38:00

Måndag

 
 
Helgen har gått lika sjukt snabbt som tidigare helger... Man hinner knappt förstå att man är ledig förrän det är måndag igen!
 
I lördags åkte vi till Biltema igen iaf. Jag hittade en jättefin ljuslykta som fick följa med hem, barnen ville ha papper, sudd och lim så då köpte vi det och Daniel hittade lite bildelar :)
Sen var han i garaget några vändor efter det.
 
Igår kväll såg jag på Bron, så jäkla bra serie det där. Jag önskar att den aldrig skulle sluta, men nu är det inte många avsnitt kvar antar jag. I eftermiddag blir det The Walking Dead, spännande :)
 
Nu är jag på jobbet iaf, kom alldeles precis nyss hit :)
Lämningen av barnen gick hur bra som helst imorse, det känns skönt...
 
Ah, hörs sen
Kram
 
 
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: