2015-11-18
 11:42:56

Onsdag!

 
 
Igår var jag o Daniel på utvecklingssamtal på dagis. Sebastian (Pontus fröken) sa att det går jättebra, han är en glá o go kille som leker med alla barnen och vill att alla ska få vara med :)
 
Och nu på förmiddan var jag till tandläkaren med Pontus, det gick också bra. Han har ett pyttelitet hål i en tand längst bak, men det var ingenting som behövde lagas. Vi ska bara fortsätta med tandborstningen som tidigare :)
 
Nu är jag tebax på jobbet igen. Jag missade fikarasten så jag tog en kopp kaffe med mej in på rummet istället när jag kom hit.
Och nu har jag kollat igenom lite gamla bilder.
Undrar vad jag ska hitta på nudå?
Det visar sej väl...
Kram
 
 
Mina egna små kameratekniker ;)
© Soffiloffis
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: