2016-04-06
 21:18:59

Onsdag!

 
 
Igår blev jag hemma från jobbet för jag hade jätteont i huvudet hela dagen.
Men imorse mådde jag bättre :)
Jag hittade resten av bilderna till diktboken, det är bara en bild kvar men det är Tovas så jag ska prata med henne om det när jag träffar henne nästa gång :)
 
Det har regnat (och snöat lite) hela dagen :(
Som tur var smälte snön bort iaf... Nu vill vi ju ha vår!
 
När jag kom hem hade Daniel redan hämtat barnen så han stod o lagade mat för fullt. Sen åt vi och efter maten åkte vi hem till Trisse o hälsade på lite. Daniel skulle skruva av det sista på saaben innan den åker på skrotning imorron. Annars fikade vi och jag försökte ta lite kort på barnen :)
 
Nu är vi hemma igen och ungarna sover :)
 
 
Gammal bild på Pontus :)
© Soffiloffis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: